In Golfclub

TEKST HANS DE JONGH

Met een uitdagende stijl start de golfclub een nieuwe advertentiecampagne in Dronten, Lelystad en Kampen. “Word jij de nieuwe Joost Luiten of Anne van Dam?” vraagt de club aan de lezer. In de informatiecampagne wordt er de nadruk op gelegd dat de baan van de Golfresidentie niet-commercieel is of door een bedrijf wordt geëxploiteerd en dat iedereen er kan spelen en welkom is.

De advertentie verschijnt, begeleid door een advertorial, volgende week voor het eerst in het weekblad De Brug in Kampen en wordt tot en met eind maart regelmatig herhaald. Een week later verschijnen advertentie en tekstbericht ook in de edities Dronten en Lelystad van de Flevopost waar die ook tot eind maart wordt herhaald. Ook de Facebookpagina wordt ingeschakeld voor de campagne.

Het bestuur wil met zijn actie vooral golfers bereiken die op zoek zijn naar een nieuwe baan en mensen die voor het eerst kennis willen maken met de golfsport. Die laatste groep mag op allerlei ondersteuning rekenen of, zoals in de advertentie staat, ze worden graag op weg geholpen. Daarbij kunnen ze rekenen op hulp van een groep enthousiaste leden.