In Golfclub

TEKST HANS DE JONGH

De eerste Facebookcampagne van onze golfclub is vanmorgen van start gegaan met de promotie van een video die een fraai beeld geeft van de baan. De Facebookpagina is ontworpen door Dirk Houtveen van de promotiecommissie. De eerste campagne duurt zeven dagen. In die periode worden vele honderden Facebookgebruikers in de regio rechtstreeks bereikt.

De straal van de campagne op Facebook ligt op zo’n 50 kilometer rondom de golfclub van de Golfresidentie. De campagne is onderdeel van een grotere actie van de vereniging om buitenleden te werven en greenfeespelers te interesseren voor de baan. Eerder al werden de tarieven aangepast om potentiële leden te interesseren voor onze club.

De advertentie gaat gepaard met de BOOK NOW button. Zodra Facebookgebruikers hierop klikken worden zij doorverwezen naar de greenfee pagina op de website van de Golfresidentie. Daar krijgen ze informatie aangeboden over de diverse soorten lidmaatschapsvormen, kosten van een greenfee en openingstijden van de baan.