Nieuwe leden hebben deze week een app-groepje aangemaakt waarin ze onderling kunnen afspreken om samen de baan in te gaan. Dat gebeurde al gelijk tijdens de eerste info-avond voor nieuwe leden die in De Vier Seizoenen werd gehouden. De nieuwe leden werden daar bijgepraat over de club en kregen tekst en uitleg van een webmaster hoe ze kunnen inloggen in het nieuwe computersysteem, hoe wedstrijden worden georganiseerd en hoe je eraan kunt deelnemen. De bijeenkomst was georganiseerd door de Commissie Nieuwe Leden die onder voorzitterschap van Natasja Hoegee als taak heeft daar waar nodig is een nieuw lid te begeleiden of het nieuwe lid als die dat wenst aan een buddy te koppelen. Leden die het leuk vinden en graag aan de app willen worden toegevoegd kunnen dat kenbaar maken bij Kiky van Oostrum, 06-43160614 of per mail kikyvanoostrum@gmail.com.
Hitte speelt wedstrijden parten; inloop gecanceld, senioren overweging afgelasting tweede ronde clubkampioenschap
De inloopcompetitie van woensdagavond 24 juni gaat niet door. Dat heeft de inloopcommissie besloten nadat…