Duizenden flyers, Instagram en Facebook moeten golfclub onder aandacht van de jeugd brengen

Hans de Jongh

16 februari 2025

Negenduizend flyers en de inzet van sociale media moeten de golfclub aan meer leden helpen. Deze week start daarvoor een grote flyeractie in Dronten, Biddinghuizen, Swifterbant en Ketelhaven. Later worden Instagram en Facebook als online marketing ingezet. De flyers worden als insert gebruikt bij de bezorging van De Flevopost.

De promotiecommissie die bestaat uit George Gerritsen, Jeroen van Vliet, Rowin de Vries en Hans de Jongh is nog met een tweetal aanbieders in gesprek om de campagne via sociale media gestalte te geven. Daarbij is bewust al gekozen voor Facebook en Instagram omdat de doelgroep daar vooralsnog het best vertegenwoordigt lijkt.

De flyer, die is ontworpen door Ilse Beerlage, richt zich vooral op jongeren in de gemeente Dronten. Na een gratis proefperiode van drie maanden waarin belangstellenden elke week les krijgen, kunnen zij een jaarlidmaatschap bekomen voor slechts € 216. Voor dat bedrag kunnen ze baanpermissie halen en daarna gebruik maken van de 18-holes baan van de Golfresidentie en de shortgolfbaan in Swifterbant.

Daarnaast wordt de schoolgaande jeugd ook benaderd via de sportwebsite van de gemeente. Daar worden alle sporten in Dronten in beeld gebracht en worden scholieren en studenten uitgenodigd te kijken welke sport het best bij hen past. Sinds kort maakt de golfclub van de Golfresidentie deel uit van die presentatie.

Deel dit bericht

Gerelateerde berichten

Bekijk meer

Bekijk alle nieuwsberichten

Onze golfclub wordt gesponsord door