Het aanbrengen van de slijtlaag op het asfaltpad van de golfbaan is verplaatst naar komend voorjaar. Oorspronkelijk werd ernaar gestreefd dat in oktober te doen. Bestuurslid Bob Raadjes van de Vereniging van Eigenaren heeft laten weten dat daartoe is besloten omdat de afgelopen maand te nat was. Er zijn juist droge omstandigheden nodig om de klus goed te klaren. Met wegenbouwbedrijf NA Infra, dat het pad heeft geasfalteerd, is afgesproken om ermee te wachten tot medio maart 2026.
Hitte speelt wedstrijden parten; inloop gecanceld, senioren overwegen afgelasting tweede ronde clubkampioenschap
De inloopcompetitie van woensdagavond 24 juni gaat niet door. Dat heeft de inloopcommissie besloten nadat…